Tuesday, April 21, 2009

"Pemuda Tetap ke DUN Penanti"

Dato Razali Ibrahim, Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia berkata Pemuda UMNO tetap menghantar ahli-ahlinya ke Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti walaupun Barisan Nasional (BN) tidak meletakkan calon untuk bertanding pada pilihan raya kecil yang mungkin diadakan di kawasan tersebut. Langkah tersebut bertujuan untuk memberi penerangan dan pemahaman mengenai isu-isu yang dibangkitkan pada pilihan raya kecil itu supaya pengundi BN dan orang ramai tidak terkeliru dengan dakyah yang ditabur pakatan pembangkang.

Beliau menambah "keputusan untuk menentukan sama ada calon BN bertanding atau tidak pada pilihan raya kecil itu nanti terletak di tangan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan pertimbangan parti, tetapi Pemuda UMNO tetap akan memberi penjelasan di sana nanti. Kita tidak akan membiarkan pengundi BN di sana kerana itu memang tanggungjawab kita".

p/s: pendekatan yang bijak dari Naib Ketua Pemuda UMNO, kita perlu merapatkan diri dengan penyokong-penyokong BN di sana. Sokongan moral amatlah kritikal pada ketika ini - FR

No comments:

Post a Comment